torsdag 31 maj 2012

Storhandla med Bäbis....

...är inte alltid det lättaste! När lillan inte vill sitta i bilstolen så går det mindre bra, men efter lite vaggande så somnade hon och jag körde ett race inne på Ica. Men då kom nästa grej, bilstolen tar ju upp halva vagnen så var ska jag lägga allt?? Tänk vad fort man glömmer!!

Fick i alla fall med mejeriprodukter men det känns som om vi fortfarande inte har något att äta :) Skulle egentligen behöva åka imorgon igen, men med alla barn hemma får det bli en annan dag! Imorgon ska vi dessutom på studentfirande för Christer.

Ikväll blir det i alla fall "vampyrrullar" till middag för det gillar barnen.

Som det har regnat och åskat idag, hoppas verkligen att det försvinner lite pollen nu!! Frågan är bara om jag ska chansa och gå till förskolan eller ta bilen? Det lutar åt att jag går för lite vatten torkar om det skulle börja regna igen :)

Nu ska jag kolla lite på Johns CV för nu vill han jobba som anställd igen...får se hur det går!

Må så Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar