tisdag 22 maj 2012

Feber

Så lyckades jag i alla fall...har en mjölkstockning light så det är inte så farligt men jag har feber och det får ju vem som helst att känna sig sänkt...

Vaknade inatt av att jag svettades och frös men tänkte inte mer på det. Vaknade med huvudvärk men knatade iväg med barnen till dagis. Vid lunch ledsnade jag på mitt pannknack så jag och Molly gick och la oss en stund. Efter det visade termometern 38,1 *suck*

Hoppas det är bättre imorgon eftersom vi har återbesök på KS med Molly då och jag orkar inte skjuta på det, men med lite alvedon ska vi nog orka oss igenom det om det inte blir värre än idag...

Vi får se imorgon bitti helt enkelt.

Go Natt!

1 kommentar:

  1. Fasiken att det blev mjölkstockning ändå!!! Hoppas du mår bättre idag!
    Kram

    SvaraRadera