måndag 21 maj 2012

Sommar

Hej Hopp!

Ännu en helg har passerat och vi har bara tagit det lugnt därav den dåliga uppdateringen. Det finns inte så mycket att skriva...

Jo förresten, i Lördags fick vi ju besök av Helena som var i stan. Alltid lika trevligt sen kom även Johns kollega Andreas och hans Jessica för att fika lite och titta på Molly. Vi fick så söta kläder så nu kommer hon se ut som en prinsessa i klänning och strumpbyxor med ankstjärt i spets, hon kommer bli kanonsöt.

Barnen och John åkte sen på cirkus i några timmar så då passade jag och Molly på att vila upp oss.

Igår klipptes det gräs och allt sånt som hör till när sommaren kommer smygandes, varmt var det i alla fall så nu har poolerna kommit fram här i området och vattenkriget härjade till och från hela dagen igår.

Idag kunde jag äntligen lämna två friska pojkar på dagis sen tog jag och Annica en långpromenad, kändes toppen! Måste börja lite försiktigt och höja tempot allt eftersom. Det är ju trots allt bara två veckor sedan Molly kom, men nu känns det som hon varit här mycket längre.

Denna vecka väntar återbesök på KS för Molly och det som ska göras är ett hörseltest. Sen är det förskolans dag på Torsdag och då ska Melvin spela teater och det får man ju inte missa. Sen ska vi återigen till BVC på fredag för att väga och mäta. Lite lagom att göra tycker jag!!

Håll tummarna för att det finns parkeringsplatser när jag ska till KS bara för där är det alltid kaos och sånt kan få mig hur stressad som helst....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar