måndag 14 maj 2012

Mys och Fixar Helg!

Hej på Er,

När hela familjen är samlad hemma så blir det inte så mycket tid över för att uppdatera här. Kan inte påstå att vi gjort så mycket heller mer än att vara hemma och mysa tillsammans och igår när solen strålade så passade vi på att fixa i trädgården!

Tunnan har varit uthyrd i helgen så i Fredags åkte John iväg med den till ett gäng som skulle ha svensexa i Huddinge.
Vi fick mat av grannen som skulle ha lite fest så det blev massa go plockmat och pojkarna käkade kycklingspett!

I Lördags var det så tråkigt väder så jag och Malte tog bilen till Willys för att köpa Lördagsgodis. Själv är jag helt besatt av godis just nu och det är  inge bra. Tror det beror på amningen och att jag är hungrig precis hela tiden.... Nu har jag köpt hem frukt och hoppas att det ska fungera lika bra!!

Söndagen spenderades utomhus och vi hann rensa ogräs, klippa gräset, köra med vertikalskäraren och kratta upp allt gräs. Kändes hur bra som helst, men på kvällen var min kropp inte så glad på mig så jag måste nog ta det lite lugnt ett tag till. Så fort båda pojkarna är  på dagis så ska jag börja med lugna promenader.

Molly är supersnäll och äter på morgonen sen sover hon till lunch då hon vill äta lite till, sen sover hon till 15 tiden då det ska ätas igen. På kvällen äts det lite mer och tätare!! Vi brukar gå upp vid 22 och då äter hon sen sover vi för avbrott vid 02 och 05 så än så länge flyter det väldigt bra! Bara att hålla tummarna för att det håller i sig...

Här är lite bilder från helgen:






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar