torsdag 3 maj 2012

TråkDag

Idag har det inte hänt så mycket och jag har varit jättetrött så det kanske var tur!?

Hämtade Melvin vid 13 tiden för återbesök på VC, läkaren kunde inte se några spår av gammal halsfluss så det blev ingen vidare utredning vilket var skönt. Sen hämtade vi Malte och cyklade hem och fikade.

Boysen har bråkat/busat hela eftermiddagen så tillslut skickade jag ut dem för jag orkade inte höra deras tjafs. När de sprungit av sig utomhus blev stämningen här hemma genast mycket bättre...

Ikväll är det Let´s Dance eftersom det bara kommer visas hockey sen framöver Yihaaaa (NOT)
Så jag misstänker att det är i soffan som jag kommer spendera min torsdagskväll!

Förresten så fick vi ett brev från IF idag, förskolan har en försäkring på barnen där och Melvin kommer få 3400 kronor för sveda och värk eftersom han haft gips så länge. Det var ju lite kul i alla fall så det ska vi sätta in på hans sparkonto.

Hej så Länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar