torsdag 17 maj 2012

Bye Bye MammaByxor

Nu kommer jag i flera av mina jeans som jag hade innan jag blev gravid med Molly, Yihaaaa!!
Så med andra ord säger vi Bye Bye MammaJeans och Hello Vanliga Jeans...

Självklart hänger det över lite valkar, men vad kan man förvänta sig efter att ha varit gravid en tredje gång. Men det känns inte så hopplöst utan lite promender på detta så borde jag vara tillbaka där jag var innan på ett kick.

Vikten är i alla fall nere där den var när graviditeten började :) Jag bryr mig inte så mycket om vad vågen säger utan tycker det är viktigare att kläderna sitter som de ska!

Men jag är jätteglad för en så liten sak som att kunna ha sina vanliga byxor!!!

Ha en mysig LångHelg!

1 kommentar:

  1. Men jösses!! Molly är ju inte ens 2 veckor o du har redan kommit i dina vanliga kläder?!?! Grattis! :-)

    SvaraRadera