onsdag 23 maj 2012

Återbesök på KS

Idag har vi varit på KS för att kolla Mollys högra öra som hade fostervatten i sig sist så det inte gav något resultat vid första "hörselscreening" vi var på. Vi hann inte mer än komma in så var det klart och Molly har två friska öron. Nu är nästa hörselkontroll vid 4 års ålder.

Jag hatar verkligen att åka till KS för man vet redan innan att man kommer få problem med att parkera... John fick guida mig för jag hittar inte därborta, men tillslut kom jag till en kyrkogård som hade 3 platser för besökare och där fick man stå i tre timmar. Jag vet att jag inte var en besökare men vi ställde oss där ändå sen blev det en promenad tillbaka så jag är glad att jag lastade med vagnen....

Vi hann precis även fast jag hade en god marginal från början!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar