tisdag 8 maj 2012

Norrgrindsloppet

Idag hade pojkarna sitt årliga Norrgrindslopp, jag visste inte om jag och Molly skulle orka gå dit men vi vaknade i tid och jag kände mig fräsch så vi gick dit hela familjen. Kanske man går på adrenalinet från förlossningen fortfarande men så länge allt känns okej vill jag finnas där för mina pojkar.

Molly har ätit var tredje timma och sovit mest hela dagen så än så länge flyter allt på väldigt bra, men så har det inte gått så lång tid heller men vi håller tummarna.

 Malte in action, Melvin valde att vara funktionär det här året eftersom han inte kan springa så fort.
Efter loppet blev det banan och russin utdelning. Mycket uppskattat!!
 Efter dagis ville Malte köra Molly i vagnen så vi tog en promenad ner till lekparken tillsammans.


1 kommentar:

  1. Åh vilka fina bilder!!! Blir alldeles gråtfärdig! Ska försöka sluta Att börja allt jag skriver med ÅHhh!!! Men d är så kul o läsa här o så fina bilder!!! Så fin bild på pojkarna, mannen o lillan!!! Fin familj du har Linda!!!!! Massa kramar fr Helena

    SvaraRadera