fredag 4 maj 2012

LunchDate

Idag har jag en date med Fia, vi ska luncha på Outlet!

Ska bli skoj att se henne för det blir troligtvis sista gången vi ses med våra "kulor". Fia är beräknad en vecka efter mig, men hennes Julia kom två veckor tidigt så vem vet vem som får först!?

Idag blåser det och är betydligt kallare än vad det var för några dagar sedan så vi tog faktiskt bilen till dagis idag. Malte vill inte riktigt vara på dagis och jag vet inte varför men det är bara vid lämning för sen vänder det lika fort. Kanske vet han att jag är hemma på dagarna nu?

Men hemma vill han inte vara, känns som han är lite kluven! Kanske är det Bäbisen som ställer till det lite också för snart är han inte minst längre. Finns mycket som kan röra till det i en liten killes huvud.

Boysen går ju bara till 15 på dagarna nu i alla fall så det är inte så många timmar och jag behöver lite egentid.

Ha en trevlig Helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar