lördag 20 mars 2010

Vår?

Vilken toppendag det har varit idag. Sol, Värme, Snö som töar...Härligt!

Började morgonen med Pump på Sats i Bålsta vilket gjorde susen, var trött och hängig innan men kände mig som en ny människa efteråt. For en sväng till Ikea för att införskaffa lite vardagsporslin. Men det blev en snabb visit för det var så galet mycket folk så jag åkte hem igen men porslin fick jag med mig, svart! Blir kanon i vårat kök.

I övrigt har vi ju Lasse Åberg porslinet vilket vi gillar jättemycket men nu börjar det bli dags att komplettera lite med vin och ölglas, vill ju i alla fall ha 8 av allt. Men man får ta lite i taget för det är ju inte gratis!!

Nu sover snart båda barnen, John är i Kungsängen och tittar på fotboll och käkar med grannarna, vi var in och hade tacomys med Maria och grabbarna, nu ska jag titta lite på TV men det blir nog en tidig kväll. När John kommer hem återstår att se...

Go Kväll mina Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar