tisdag 30 mars 2010

Kräksjuka på Dagis = Melvin Hemma

Fick höra av grannen att det härjar kräksjuka på dagis...Eftersom vi ska åka till Stöten om några dagar så bestämde vi snabbt att Melvin får vara hemma! För sjuka vill vi inte bli!!

Dessa två dagar har vi istället spenderat nere på Öppna Förskolan, vilket toppenställe det är! Nu när även Malte uppskattar det känns det ännu roligare att gå dit. Idag blev det Påskpyssel med Rebecca och Leo. Påväg dit mötte vi Fia med lilla söta Ellen, första gången vi ses sen hon kom till världen. Fia såg jättefräsch ut och att hon nyligen varit gravid och kommit hem från BB kunde man enbart se eftersom hon kom med en dubbelvagn och lilla Ellen så klart.

Idag har jag även försökt få ordning på alla räkningar, kvitton och kopior för Johns firma. Första kvartalet är ju slut nu så nu ska allt till revisorn inkl deklaration och alla kontrolluppgifter... Nu väntar jag på att barnen ska somna så jag kan dubbelkolla alla kvitton så allt finns med! Men eftersom det är sommartid nu dröjer det nog lite innan de sluter sina blå och John är och spelar bandy så man är ju själv att sköta allt ;)

Nu ska jag försöka styra upp allt här innan jag blir galen...Klockan 21 vill jag vara klar för då är det CSI!

Ha en bra kväll.

Kram

1 kommentar:

  1. Nä usch för kräksjuka!!
    Såklart du styr upp alla kvitton o dyl medan John leker med killarna!! Tur att han har dig!

    "Bakom varje framgångsrik man står en stark kvinna"

    Kramiz

    SvaraRadera