söndag 14 mars 2010

Malte Går!!

Idag är nog första dagen man verkligen kan säga att Malte går!! Han har strosat runt mellan köket, vardagsrummet och sovrummen större delen av dagen. Han ställer sig upp, hittar balansen och ger sig iväg.

Det är så kul att sitta och se på när han kämpar och man ser hur kul han tycker att det är. Måste få lov att säga att jag är imponerad över hans insats med tanke på att han inte mår så bra. Men så länge han verkar ha kul får han hållas.

Bortsett från detta har jag bara varit ut en sväng för att tvätta bilen och försökt skotta baksidan men det projektet fick vi lägga ner på en gång för det gick inte. Men en gång fram till dörren lyckades vi hacka fram.

Nu ska jag gå och sova för efter tre sömnlösa nätter gör vi nu ännu ett försök att få sova!

Go Natt!

2 kommentarer:

  1. Wow! Vad häftigt det är o få se lilleman gå!
    Imorgon är det jag som kör mutlunch, ska ju med båda t doktorn. Trötta o griniga ungar...orkar jag inte med just nu. Kul o få se film som sagt. Härligt med massa tillökning, man bli ju sugen, men vi väntar några år innan vi bestämt oss helt. Alltid kul o få komma in här o kolla bilder på er. Eftersom vi inte ses så ofta. Kram o hälsa hela familjen! / Helena

    SvaraRadera
  2. Hej gumman
    guds så underbart att se... så stor han blivit fast ja såg han för ngn månad sedan! men snabbt går det!

    måste ju ses snart. när kan du??

    en fråga till om din kära man J. om han är intreserad av ett jobb nästa vecka , sätta kök inne i stan.....eller åkersbärga!!!
    ring mig el messa så vet jag samt vilken timpenning han vill ha!!!... tänk på att vi r inte rika h heeheheh ler!

    pöös catta

    SvaraRadera