tisdag 16 mars 2010

Trött Tröttare Tröttast

Tänk att man kan bli så trött och få så lite sömn pga en förkylning...inte min egen utan Maltes! Han sover ca 30 minuter för att sedan vara vaken för att näsan är helt igentäppt, stackarn. Mitt i natten så har man ibland svårt att hålla humöret uppe, speciellt efter snart 6 liknande nätter, tur att man inte jobbar säger jag bara.

Imorgon sover jag inne hos Melvin om det inte blir bättre för annars orkar jag inte med jobbet Tors-Fre. Eftersom John är hemma då får han även ta nattpasset. Det värsta är att jag känner att något är på gång i min kropp också!

Nu är John och spelar bandy och pojkarna sover, får se om jag orkar se Desperate Housewifes för så här trött har jag inte varit på länge!

Lite kladdkaka kanske piggar upp!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar