lördag 6 mars 2010

23 Juli = PINK på Ullevi



I sommar åker jag och Camilla ner på en liten tjejkväll till Göteborg, ska bli skoj, mysigt & Lyxigt! Eftersom Camilla jobbar inom hotell och restaurang så ska vi lyxa till med en hotellövernattning mitt på avenyn till toppenpris, kan det bli bättre? Nu har man något att se fram emot!

Kolla in frisyren på PINK, så fin.... Så kanske det blir på Torsdag istället för jättekort...Gissa om jag har beslutsångest?? Får se vad Gabriella säger!!

Filmen igår (Snabba Cash) var bra och jag tror det var bra att jag inte läst boken innan för Camilla sa att bok och film inte stämde överens över huvud taget. Men Camilla gillade också filmen så den är värd att se men behöver inte ses på bio.

Ikväll blir det Hot Pot hos grannen, mysigt och gott!! Vi ska vara där vid 18:30 så nu ska jag byta om och se till att barnen får något i magen innan. Ser fram emot en kväll med God Mat, Trevligt Sällskap och 2:ra chansen.

Ha en toppenkväll!

1 kommentar:

  1. Hej snygging på andra sidan kommunen!

    hoppas ni haft en super helg!
    ååå du skulle så passa i samma frissa som pink!
    ser fram emot att träffa dig op se hur de blir vad du än väljer!!!:)

    ja fattar ej de. att hitta tid att ses! hehehe! nu bor vi ändå så nära varandra! heeheh!
    vi får ta en dubbel date ngn dag snart! så grabbarna kan snacka jobb medan vi tjötar om annat!!!!:)

    skall bli kul att börja på tisdag med jobbet. men så nervös ja är!!
    trista börjar inskolning io morgon! nervös för de med! ..
    men vi får ses sanrt!!!!
    just de.! har du ngn förslag el vet ngn indisk rest. i bålsta??? har för mig att du viisste ngndär!!! messa mig görna om de då!

    kramar catta

    SvaraRadera