tisdag 2 mars 2010

Trött på Snön...

Trodde aldrig jag skulle säga det men nu orkar jag inte med att det snöar mer... Idag fick vi gå runt hela Bro för att komma till dagis för att de inte hinner med att röjja undan snön.

Grannarna är i Thailand och jag får skotta dubbla uppfarter *pust*, man kan ju alltid hoppas att man slipper stå i vassen i sommar men nu vill jag ha vååååår! Längtar dock till Påsken när vi ska få åka lite skidor, men när vi kommer hem kan snön få vara borta.

Ikväll ska John spela bandy så då tänker jag sätta mig i soffan och titta på Desperate Housewifes, lika bra att passa på när John inte är hemma för annars blir det House. Imorgon börjar Greys samtidigt som Fuskbyggarna...hur ska vi göra då???? Tur att man inte har värre problem än så!!

Må så gott

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar