söndag 28 mars 2010

TröttMössa

Hej Alla Glada!

Idag känner man sig lite lurad när man ställt fram klockan en timma. Melvin har smitit över till Elton, Malte kör bil, sambon är på övervåningen och här sitter jag!

Lördagskvällen var jättemysig, tror att vi var ca 15 tjejjer från hela Bro som träffades hemma hos Eva för att umgås och bara få vara oss själva utan barn. Eva hade gjort så fint med massa småplock så vi åt, drack och umgicks. Framåt midnatt så avrundade jag för att Pysse skulle hem då och jag som tänkt ta en promenad ändrade mina planer för vädret var inte så mysigt.

Hade jättegärna stannat samtidigt som jag är glad idag över att jag gick hem eftersom barnen vaknar ju alltid samma tid även om man själv lagt sig sent. Men det känns jätteskoj att det finns så mycket trevliga människor på hemmaplan, så detta ska vi göra om!

Nu är det dags att hänga tvätt...kul va!?

Ha en toppensöndag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar