måndag 1 mars 2010

Snööööööööööööö

Nu har jag och Melvin varit ute och skottat massa snö, egentligen känns det meningslöst eftersom det fortfarande vräker ner, men man gör det ju lite lättare för sig själv genom att ta lite allt eftersom. Melvin körde buss i snön och jag skottade. Tur det för om det här håller i sig vågar jag inte köra till träningen ikväll...Men nu har jag tränat i alla fall.

Mamma och tjejjerna har varit här idag och ätit lunch och firat pojkarna och igår var Farmor och Faster med familjer här. Tack alla för att ni kom hit och firade pojkarna och för alla fina presenter. Nu tror jag att firandet är över på ett tag, nästa gång är det Johns tur men vi har kommit överens om att bara fira nollor & femmor så det blir lugnt för oss båda i år.

Ska bli kul och se om vi kommer utanför dörren imorgon, om det fortsätter så här kommer det inte bli lätt att komma till dagis...men det tar vi imorgon!

Nu är det dags att fixa lite mellanmål, sen är det hög tid att komma på vad vi ska äta till middag idag *suck* ;)

Håll i hatten alla Glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar