fredag 12 mars 2010

11 Mars = Moster

Hej mina Vänner,

Imorses när jag kom upp hade Therese skickat ett SMS till mig som började med - Hej Moster!!!!! Igår kväll 21:15 hade hon fött en liten pojke på 49 cm & 2966 gram. Fast egentligen kan man ju inte säga liten med tanke på att han kom en månad för tidigt.

Nu har jag sett flera bilder på det lilla underverket och han är bedårande söt!! Många gånger är ju bäbisar mest skrynkliga men inte denna pojk. Längtar så tills jag får träffa dem, men först ska de få komma hem och landa lite och bara lära känna den lilla krabaten.

Jag tyckte att han skulle heta Edvin eftersom han föddes på Edvin dagen men det lutar nog åt Hampus, Felix eller Rasmus...återstår att se!!

Ett stort Grattis till Familjen Laurentz/Koivula.

Efter jobbet idag blir det en tur till frissan, igår var hon sjuk men idag verkar hon vara på plats för mobilen har inte ringt! Längtar till klockan 17 när jag ska få bli lite ompysslad :)

Ha en trevlig eftermiddag och kväll!!

/ Moster Linda

1 kommentar:

  1. Jag frissa till mig igår oxå!!!
    Grattis till therese o micke! Blir så glad för deras skull. Förstår du längtar till du får träffa nytillskottet, kan tänka mig er pappa o annica oxå längtar o få se knyttet. Hälsa så gott! Kul med kille, nu har vi ju massa saker till bebisen från våra killar ;) Om de vill ha begagnat dvs...men lite kan de ju behöva. Ska skrapa ihop lite här...ev lämna det vid påsk till er så får ni skicka vidare. Kram

    SvaraRadera