lördag 30 januari 2010

Besök!

Då var det Lördag igen och idag är det kallt - 14 grader... Har precis kommit in efter att ha skottat hela framsidan så vi kommer upp med bilen!!

Igår efter jobbet mötte jag upp Therese som hade varit och fotat sig under dagen, vi tog pendeln hem i kylan och åt en god Thaimiddag tillsammans, Micke kom med bilen direkt från Nyköping. Idag har vi haft lite kalas för båda pojkarna så här mitt emellan pojkarnas födelsedagar. De fick jättefina kläder och Malte fick en "Mitt första år" bok som jag ska sätta mig o pyssla lite med ikväll när pojkarna har somnat :)

Therese har fått en riktig kula nu och snart är det inte mer än 10 veckor kvar till LillKusin tittar ut, så spännande eftersom vi inte vet om det blir en pojke eller flicka. Jag har ju sagt flicka, men eftersom hon fått massa blå kläder vore det ju praktiskt med en pojke. Vi får helt enkelt vänta och se!!

Nu ska vi förbereda middag innan det blir en Tv kväll själv i soffan, John o grabbarna ska ha Hockey turnering...

Imorgon blir det kalas för Amanda som fyller år idag!! Hipp Hipp Hurra :)

Trevlig Kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar