måndag 4 januari 2010

LekPalatset!!

Idag åkte jag och Maria med barnen till Lekpalatset i Veddesta för att de skulle få bort lite spring i benen, märks att de varit lediga alldeles för länge nu...
Det blev några timmar med fullt ös medvetslös. Malte blev så trött efter allt så han somnade sittandes i mitt knä ;)

Gissa om det gjorde skillnad när de fått leka av sig för nu var det inget tjafs när det blev dags för pyamas och jag hann inte ens in med vällingen så sov han, Ha Ha Ha
Lika bra det för snart är det dagis igen och då kan man inte vara uppe sent om man ska orka!!
John gick precis ut med grannen för att dela ut lite reklam för deras tunna, börjar hyras ut ganska mycket nu och är ni sugna så är det bara att ni hör av Er eller surfar in på www.hyrbad.se
Nu ska jag ta det lite lugnt och glo på CSI eller programmet om Rolandz... Robert Gustafsson är ju bäst så jag har inte bestämt mig än!!
Trevlig Kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar