söndag 3 januari 2010

Söndag

Idag vet jag inte vad vi ska göra...
John jobbar och vi är hemma och skrotar i mjukiskläder :)

Det som är lite spännande idag är att John ska provfilma för en reklamfilm idag och om han får det så blir det inspelning på Mallis om ngn vecka!! Tror tyvärr inte vi får följa med men det vore ju superskoj för John. Håller alla tummar!!

Ringde precis till Intersport i Bålsta för att se om jag kunde byta mina kängor till en annan storlek. Eftersom det är Söndag så kunde han inte lägga en order idag men jag hoppas verkligen att det löser sig imorgon för jag vill så gärna använda dem nu innan snön försvinner!!
Han sa att det var rätt så utplockat i sortimentet, men jag hoppas på lite tur så här i början på året...

Igår gjorde vi Thaimat " Röd Curry Wok med Grönsaker" sååå gott! Vill ni testa denna rätt ska ni gå in på www.santamaria.se där finns det så mycket bra recept.

Undrar vad vi ska äta idag? Någon som har några förslag?

Nu ska jag fixa lite pappersarbete för firman innan liten vaknar! Dags att skicka in allt för sista kvartalet, mycket papper blir det!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar