måndag 18 januari 2010

TråkMåndag!

Ny vecka...igen! Synd att det ska vara så grått och tråkigt bara.
Malte är förkyld och Melvin är ledig idag men vi kommer nog hålla oss på hemmaplan, är så sugen på att baka bullar men då måste jag ut så det får nog vänta tills imorgon.

Malte ska sova middag nu sen ska jag ut till vårat kaosgarage och leta efter ett par skor, risken är inte så stor att jag kommer hitta dem eftersom det är Johns ordning som gäller där ute, dvs det finns ingen ordning på nånting ;)

Det enda som står på schemat idag är att jag ska på Pump och idag får jag sällskap av Maria! Då vet man att man kommer komma iväg för ska man åka själv så är det lätt att man hittar på annat. Men nu jäklar ska jag försöka komma iväg 2 gånger i veckan och det är ju ganska bra!

Jaha, dags att gå ut i garaget. Önska mig Lycka Till, det lär behövas ;)

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar