onsdag 27 januari 2010

Storhandling + Snökaos!!

Hej på Er,

Idag har varit en ganska så händelselös dag. Vi började med att åka till Bålsta för att fylla på kylskåpet så det inte ekar där nu när vi får besök i helgen... När vi kom hem vid 10:30 började det snöa och det snöar fortfarande!! På nyheterna sa de att det kunde komma upp till 3 dm, blir spännande å se om man kommer till jobbet imorgon med tanke på att snö och sl inte går ihop!!

Vi har bokat en lägenhet i Stöten över Påsk, en korthelg blir det men guuu så skoj det ska bli! Har längtat efter mina skidor i 4 år nu så nu jäklar ska vi upp, det kommer ju inte bli lika mkt åkning som förr men några åk är bättre än inget!! Å det som är så bra är att de har ett "Föräldrapass" vilket betyder att två vuxna delar på ett kort eftersom de inte kan åka samtidigt = Toppen!!

Förresten, idag klippte vi Malte lite, första klippningen. Blev mest toppar o lite vid öronen så nu är han så fin. Ska se om jag kan få ett kort så lägger jag upp det sen...

Nu ska jag leka lite med Malte som inte är så road av mig så vi hörs gott folk!

Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar