lördag 16 januari 2010

Veckan som varit...

Ibland hinner man bara inte med att skriva lika mycket som man skulle önska men sånt e livet och då får man göra ett sammandrag så här i slutet på veckan i stället!!

I Måndags tog jag båda barnen och gick ner till Öppna Förskolan, Melvin älskar att vara där och den här gången hade han önskat att vi även skulle äta där så vi packade ihop lite mat och gick ner några timmar. Alltid lika skönt att kunna gå dit när Melvin är ledig så han får roa sig lite.

Tisdag spenderade jag på hemmaplan med allt vad det innebär, tvätta, plocka fixa o dona!

Onsdag jobbade jag denna vecka för att kunna vara ledig på Torsdagen som bjöd på en tripp till Avesta. Kanske inte den roligaste resan eftersom vi skulle på Morfars begravning men Mamma bad mig följa med vilket jag naturligtvis gjorde. Många släktingar som man i stort sett aldrig träffat var där, och det känns lite konstigt att man inte har någon som helst kontakt.... Jimmy, min äldre bror var där så vi umgicks en del eftersom vi har några år att ta igen!!

Fredag var det dags för jobb igen och LÖN!!! För första gången på ett år fick jag lön, vilken underbar känsla att äntligen få in lite pengar på kontot :) Kvällen spenderade vi med våra grannar men avrundades ganska tidigt. Men lika trevligt som alltid hade det varit!

Idag började jag dagen med ett Pump pass på Sats i Bålsta, känns Toppen! Man får som sagt vara nöjd över det lilla man kommer iväg för det är trots allt bättre än att inte träna alls.
Nu har jag, Melvin & Malte tagit en promenad till Ica för att införskaffa lite Lördagsgodis. Lite småfrussen ska jag nu byta till mysbyxor och bara hålla mig inomhus...

Ha en Trevlig Kväll Allihop!!

1 kommentar: