fredag 8 januari 2010

Fredag

Sitter på jobbet och har lunchpassning och just nu blev det väldigt lugnt!!
Idag är det äntligen Fredag och det ska bli så skönt med helg eftersom vi har haft två nätter nu när Malte bara bökat hela nätterna, vilket gör att jag sovit urkasst... Men när klockan ringer är det ju bara att pallra sig iväg ;)

Ikväll blir det förhoppningsvis lite go mat och sen misstänker jag att det blir Let´s Dance på Dumburken...

Helgen har vi inga planer för alls = Skönt!!
Hoppas på att orka mig iväg till Pumpen imorgon bitti och sen ska jag försöka byta mina skor så jag får en rejäl vinterkänga nu när det är så kallt! Det som är trist är att den skon jag har (som är för liten) är slut överallt så jag måste hitta en helt annan sko....

Hoppas det finns några varma o fina kvar!!

Tillbaka till jobbet... Simma Lugnt :)

1 kommentar:

  1. Heej!!
    Åh vad kul att du bloggar - visste jag det?? Minns inte att jag varit inne här!!
    Tack för fikatipset, måste dra ner på sötsakerna, ska ju i bikinin i sommar - dock svårt att ändra sötsugsvanor och trist!
    Trevlig helg! Kramiz

    SvaraRadera