söndag 24 januari 2010

Helg!








I Lördags var det Toppenväder så efter att jag kommit hem från min träning så gav vi oss iväg till Pulkabacken.
Elton o Eddie följde åsså med och Pappa Jonas hade packat med sig plättar och varm choklad, Mums!! Efter en stund i backen tog vi en promenad bort till Ica för att köpa Lördagsgodis. Melvin har stenkoll på när det är Lördag så man kommer inte undan...
John höll sig hemma på övervåningen där han nu har börjat regla upp väggar så man börjar ana hur det faktiskt kommer bli där uppe :) I eftermiddag ska jag ta och fota lite så ni får se för nu börjar det hända grejjer!!
På kvällen när barnen somnat, dammade vi av vår gamla Fonduegryta och gjorde en god buljong som vi sedan gjorde Fondue i. Trötta var vi så efter att vi ätit klart vid 21:30 blev det inte många minuter i soffan innan vi gav upp och gick och lade oss. Så skönt att få göra så ibland!!
Idag, Söndag har jag återigen varit en vända till återvinningen och nu är jag hemma och glor lite på datan. John är på övervåningen, Melvin hos grannen och Malte sover...Så jag passar på innan det är dags att laga lunch!
Må så gott!

1 kommentar:

  1. vilken fjällenkänsla!!! man klara sig ju utan o åka t fjällen, det är bara det att man inte får åka ng skidor. Superfina bilder! / Helena

    SvaraRadera