tisdag 2 februari 2010

Älskade Vinter

Ni kanske tycker jag är knäpp men jag verkligen älskar vintern, en dag som denna när solen strålar det är vitt ute och temperaturen ligger på - 6 grader är allt toppen!! Tog en promenad hem till Catta efter att ha lämnat Melvin, de håller på att bygga hus och har kämpat på nått enormt och det blir sååå fint!

Vi drack lite the och snackade massa skit innan det var dags att börja promenera hemåt igen med en trött Malte som somnade i vagnen :)

John är påväg hem nu för dessa dagar har han haft lite mindre på jobbfronten vilket är bra för vår övervåning!!!! Idag blir det Mc Donalds Lunch, jag blev så himla sugen så nu ska han köpa med sig hem, MUMS !!

På Söndag ska jag och John få en heldag utan barn om alla är friska. Mormor ska passa barnen när vi åker till Kungsberget, första gången jag står på ett par skidor på 4 år, gissa om jag längtar! Sen har vi äntligen betalat stugan i Stöten så över Påsk får vi åka ännu mer men då följer barnen med :)

Nu ska jag plocka undan lite här innan det är dags att hämta Melvin och ha en mysig pulkaeftermiddag.

Ha en toppendag i detta underbara väder!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar