fredag 27 april 2012

Tidig Morgon

Fy Bubban vilken tidig morgon det blev idag. Vaknade vid 03:30 av att jag var kissnödig (som vanligt) men sen kunde jag inte somna om...

Det värkte i höfterna, svanken, magen kändes som en betongklump, det var varmt osv osv så jag gav upp och gick ner och la mig på soffan. Där kunde jag i alla fall vila även om jag aldrig somnade helt. Jag har aldrig varit med om detta under pojkarnas graviditeter så man blir lite förvånad över att det kan vara lite jobbigt! Men men, det går över och som tur är har man ju dagarna att vila på medans pojkarna är på dagis.

Dagens mission är att baka bullar så vi har något gott tills i helgen när John fyller 35 år!

Solen strålar så när bullbaket är avklarat ska jag nog sätta mig i solen med en bok eller så sjunker jag ner i en skön stol och sover en stund.

Ha en mysig Fredag!

4 kommentarer:

  1. Ojojoj! Efter bullbak kommer bebis...d vet ju alla ;) tänk om d blir på söndag :0 tack så hjärligt för kortet!!! Värmer! Kram fr Helena

    SvaraRadera
  2. Ja du det återstår att se!! Det är ju "bara" 16 dagar kvar till BF... Den får gärna komma nu, men jag har just börjat inse att jag ska få uppleva den fruktansvärda smärtan igen och det gör mig lite nervös. Kontrollfreak som man är.... Men det kommer gå bra!!!

    SvaraRadera
  3. kanske dax snart ... hoppas!
    hoppas du slipper gå över tiden!

    födde du killarna tidigt???
    fresten, visste du att öppna förskolan säljer beg barnkläder? själv fyndade ja skita bra bebbe kläder där i dag... som nya.

    Trista är där på fredagar med dagmammorna så då är de toppen att kika genom lådorna!

    kram catta

    SvaraRadera
  4. Melvin kom på BF och Malte 2 dagar före BF så förmodligen kommer jag att gå tiden ut även denna gång! Jag visste att ÖF sålde beg barnkläder men jag har faktiskt aldrig kollat och nu är jag aldrig där, får se om man kommer gå dit sen?? Babymassage är kanske det som lockar mest men bortsett från det vet jag inte hur mycket tid man kommer att ha över.... Kram

    SvaraRadera