tisdag 24 april 2012

Simhallen

Idag hämtade jag Malte vid 14 tiden sen gick Melvin, Malte och jag till simhallen för att plaska och leka lite. Från början var det ju bara jag och Melvin som skulle göra det men eftersom simhallen öppnade 14 så skulle vi inte hunnit...

Imorgon ska Malte få gå till 16 så då ska jag och Melvin gå dit själva för han behöver all träning han kan få för sitt stackars ben.

Innan vi gick in satte vi oss på en bänk i centrum och åt lite pannkakor som jag tagit med. Det har varit så varmt och skönt idag så vi njöt en stund i solen.

Att bada vid 14 tiden är verkligen att rekommendera för vi var i stort sett själva så vi kunde träna men även busa i äventyrsbadet. Att bada med båda pojkarna själv var verkligen inga problem alls, de var jätteduktiga och lyssnade på mig. Det är ju ett måste om man ska gå och bada för en olycka händer så lätt.

Nu är det dags att natta Malte för han är supertrött, sen är det Melvins tur.

Själv ska jag sätta mig i soffan för jag har så mycket nerver som kommer i kläm eller vad det är som händer så det känns som blixtar i benen hela tiden. Inget som gör ont men det får mig att skratta hejdlöst samt att benen vill vika sig. Tror det är huvudet som borrar sig neråt som gör detta :)

Ha en underbar vårkväll!

1 kommentar:

  1. Håller med dig om att det är mysigt att gå till simhallen en vardagseftermiddag. Vi är där ibland på onsdagar eller fredagar. Och man är som du säger nästan ensam. Jag har gått dit efter maten några ferdagar själv med flickorna och sen tagit med pyjamas till dem efteråt, så praktiskt, för de somnar utan problem när man kommer hem.
    Kram

    SvaraRadera