söndag 8 april 2012

Påskdagen

Idag har solen visat sig hela dagen men man blir lite lurad för ute har det varit kallt och ganska blåsigt. Jag fick ett ryck imorses och gick lös på våra fönster, kan ju inte säga att man är så bra på att putsa fönster men nu ser man ju ut i alla fall.

Undrar om det är "boandet" som kommer krypandes. Känner även ett stort sug efter att rensa bland Maltes kläder och flytta upp dem till hans rum eftersom han inte använder skötbordet längre. Har ju inte så mycket kläder till vår nya familjemedlem ännu men det jag har vill jag lägga fram...

John han sliter på i badrummet och nu sitter det kakel på de flesta väggarna. Det kommer bli så himla fint. Längtar så tills man får se det färdiga resultatet.

Malte och jag gick ut en sväng för att spela bandy sen satte jag honom på cykeln för det är dags att han börjar förstå hur man ska göra, för någon syskonvagn tänker jag inte köpa. Ståbräda är ett måste men jag hoppas verkligen att det kommer att räcka.

Nu sitter jag här framför datan och är jättetrött, Melvin spelar och vad som händer mer idag återstår att se.

1 kommentar:

  1. Nu är det inte långt kvar...
    Jag tror inte du kommer behöva syskonvagn. Vi hade ju en men den sålde jag efter fyra-fem månader eftersom vi inte använde den. Vi hade iof inte klarat oss utan den de första månaderna och när vi var i Spanien, men då var ju Klara bara två år när Ellen föddes och Malte är ju tre.
    Kram på er

    SvaraRadera