söndag 1 april 2012

MysSöndag med Boysen


Efter att ha varit hemma i två dagar med båda pojkarna så kände jag att det var dags att vi hittade på något. Jag frågade killarna om de ville åka till Kista och gå på Bio, och det ville de såklart.

De valde mellan Piraterna, Alvin och Gänget 3 och Lorax. Lorax vann! Vi stack iväg vid lunch och de valde att äta lunch på Mc Donalds (för ovanlighetens skull) sen köpte vi skor till oss alla tre. Melvin valde ett par svarta "converse", Malte ett par beiga och jag fick ett par knallrosa Reebok skor som jag ska ha under mina promenader när Skruttan kommit.

Lorax var i 3D så där satt vi med våra glasögon och tittade på en mycket rolig film. Jag blev lite yr i huvet av glasögongen men grabbarna verkade inte ha något problem med det och det är ju huvudsaken. Det försvann för den delen efter ett tag så det var nog en vanesak.

Nu har vi ätit Linas köttfärs och paprika soppa med nybakt bröd. Supergott och frågar du mig så var det gulasch soppa.

John är påväg hem och vi längtar efter honom för det blir väldigt tomt när en är borta, men helgen har flytit på bra med tanke på att jag varit helt solo med barnen.

Nästa vecka jobbar jag onsdag + torsdag och sen är det Påsk....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar