tisdag 3 april 2012

Kort Förskolebesök

Hej på er,

Idag har jag och Melvin varit på förskolan en liten stund för att öva på deras pjäs Klas Klättermus som de ska spela upp den 24 maj då det är Förskolans Dag. Men när vi väl kom dit var han inte alls på humör så vi tittade på och sen ville han åka hem.

Även om han kan halta runt med gipset så märker man att han är rädd för att det ska hända något och att barnen inte ska tänka sig för. Pratade med Malin om detta och jag kan inte tvinga honom att gå dit för jag förstår att det kan kännas lite otäckt.

Vi har ju fått intyg till den 25 April så vi får ta en dag i taget och göra det som känns rätt för Melvin helt enkelt. Tror min mage är rätt nöjd med det upplägget också för nu spänner det rejält till och från så kroppen håller definitivt på att förbereda sig för det som komma skall.

I eftermiddag kommer Annika hit på en snabbfika innan vi ska gå och hämta grabbarna vid 3 tiden.

Imorgon är det min tur att jobba, det ska bli skönt att komma hemifrån lite för även om det är välbehövligt med ett lugnare tempo så blir jag lite uttråkad.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar