söndag 22 april 2012

Grått Grått Grått

Hur länge ska vädret vara såhär egentligen? Kan inte våren komma nu så det får börja blomma och bli grönt. Jag vill hänga undan vintergarderoben men som det är nu går det ju inte eftersom det skiftar från ena dagen till den andra.

John och Melvin har precis åkt iväg för att köpa ett paket med kakel, är det inte typiskt... Det saknas en bit uppe i hörnan. Jag och Malte ska ta en tur till återvinningen med massa kartonger, jag får försöka göra sånt som jag kan för att hjälpa till.

Jag har även börjat lägga ner lite saker i väskan som ska med till BB, känns lite tidigt men man vet ju aldrig. Dessutom har man så mycket att tänka på hela tiden så rätt var det är så smäller det till. Än så länge har jag packat ner en morgonrock och pappret med vilken blodgrupp jag tillhör sen har jag även letat fram pappret med telefonnummer till alla sjukhus. Får man inte med sig allt är det ju bara att John får hämta det men det kan ju vara skönt att ha med sig lite fräscha kläder så man slipper hasa runt i den superläckra landstinget "rocken"...

Undrar vad man ska göra annars idag? Det är ju riktigt bull-bakar-väder, frågan är bara om jag orkar!?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar