onsdag 25 april 2012

Förvärkar & Bad

Jag tror Bebben är helt redo att komma ut nu för jag har så mycket förvärkar på eftermiddagen och kvällarna. Inte så att det gör ont men man känner att det inte är långt kvar...Hmm svårt att förklara, men ni som har varit med om det vet nog vad jag menar.

Idag blev det en tur till simhallen igen men idag var det bara jag och Melvin  som gick dit. Vi hade hela simhallen för oss själva i 45 minuter så det var lugnt och skönt. Sen hämtade vi Malte klockan 16 och cyklade hem tillsammans i solskenet.

Idag gjorde vi Linas "Kolja i ägg och persiljesås" som serverades med potatis och ärtor och det var så himelsk gott. Barnen åt och ville tom ha påfyllning så det här är ännu ett fiskrecept som vi kommer att göra om.

Imorgon ska Melvin äntligen få gå till dagis en heldag. Det kommer att vara bra för honom eftersom han har inte varit där själv sen 14 Mars tror jag att det blir...Själv ska jag fixa lite ärenden och titta på present till John som fyller 35 på söndag!

Bortsett från det ska jag bara ta det lugnt för jag tror jag orkar mer än jag gör, men nu börjar man känna sig lite sliten.

Med tanke på att det är ett "Maraton-lopp" man har att ladda inför så är det nog dax att börja nu...

2 kommentarer:

  1. Shit är d dax??? Åh herregu vad nervös jag blir när du skriver så här...nu väntar vi med spänning ;) all lycka till o kämpa på ;) kram fr helena

    SvaraRadera
  2. Inte än, men kroppen håller helt klart på att förbereda sig! Men idag ska båda barnen till dagis så då ska jag vila lite. Har ju inte kunnat göra det innan. Än behöver du inte vara nervös :-D Kram

    SvaraRadera