tisdag 17 april 2012

Sista kursen på ett tag...

Idag hade vi återigen grundkurs på kontoret för våra nya kunder. Inför varje kurs känns det lite jobbigt, man är lite smånervös och det är ganska krävande. Men när deltagarna trillar in och det är en bra och engagerad grupp så är det värt det för man får en kick efteråt när man är klar och man ser att poletten trillat ner hos deltagarna. Låter det konstigt??

Nu har jag två jobbdagar kvar innan jag går på mammaledighet tills i Februari. Jag känner att jag är redo nu och med tanke på den nedvarvning som blivit per automatik med tanke på Melvin så har jag "fasat ut" mig själv i ett lagom tempo så nu finns det inte så mycket kvar för mig att göra.

I Februari kommer jag bara att jobba två dagar per vecka och så kommer det nog bli framåt Oktober om jag får välja men allt beror ju på dagisplats mm.

Idag går jag in i Vecka 36+0,det är nära nu!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar