torsdag 26 april 2012

Barnfri

Sitter här vid köksbordet med en kopp te och bara njuter av lugnet. Känns lite konstigt att bara kunna sitta utan att fixa massa saker åt alla andra hela tiden. Det har ju varit några hektiska veckor nu så det här känns toppen.

Melvin såg mycket lycklig ut när jag lämnade honom på förskolan och tom Malte var glad idag. Tror Malte har känt sig lite utanför när jag och Melvin åkt hem tillsammans och lämnat honom på förskolan, men nu är allt som det ska igen!

Om en liten stund tänkte jag faktiskt åka till Outlet för att titta på Bilbarnstol, Present och Byxor till Melvin som har vuxit så alla hans byxor i stl 110 är för korta. Det tråkiga är att det är hur många par som helst och de flesta är knappt använda. Tur att Malte kan ta över de byxorna, då känns det inte lika tungt.

Vädret är inte så skoj idag men då kan man med gott samvete lägga sig på soffan när man kommer hem och vila lite innan barnen ska hämtas igen :)

2 kommentarer:

  1. Men hallå där, varför kom du inte in till mig och sa Hej! och kanske kolla på kläder till Melvi, vi har ju kampanj nu, handla för 400:- så får du 100:- rabatt.
    Kramis

    SvaraRadera
  2. Jag var in till dig men såg dig inte... Hittade tyvärr inga byxor heller men jag tittade :-D Tror klockan var strax efter 10:30. Men du var kanske och rotade på lagret för den dörren var öppen! Nästa gång ska jag fråga efter dig. Kram

    SvaraRadera