fredag 23 april 2010

Välkommen Sköna Sol

Jaha då var det fredag igen och bara en dag kvar tills jag får äta CHOKLAAAAAAAD!!

Igår åkte jag och Malte till Stadium i Barkarby som hade nyöppning. Fanns en del öppningserbjudanden som vi tog del av. Meningen med besöket var att köpa skor till John men de var redan slut så det blev ett par till mig *synd*
Men när skor som kostat 900 kostar 300 så kan man inte låta bli och även jag behöver nya träningsskor :)

John fyller snart år så nu gäller det att komma på något bra till honom som han behöver, vi ska egentligen inte köpa presenter till varandra men något vill man ju ge.

Efter Barkarby for vi vidare mot Stinsen och Sollentuna mest bara för att ha något att göra för vädret var urtrist och jag orkade inte bara sitta hemma. Men det är ganska trist att åka runt själv så strax efter lunch var vi hemma igen. Igår blev det även Spinning, känns toppen!!

Får se om man tar sig upp till Pump passet imorgon, gäller att vara upp med tuppen i alla fall för imorgon ska det bokas billiga tågbiljetter till PINK den 23 Juli. 90 dagar innan kan du ju fynda och jag och Camilla vill inte köra ner utan bara softa på ett tåg.

Dags för Lunch!!

Ha det Gott mina Vänner

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar