lördag 10 april 2010

Lördag = Träning

Då hade man varit iväg och kört ett Pump pass igen, känns så härligt för det känns som att jag fått in ett bra schema nu med träning 3 dagar i veckan + promenader på förmiddagarna. Yiihaaaa!! Idag är det Lördag och John har bestämt att det är vår onyttiga dag, har mest ätit kött med sallad denna vecka och försökt hoppa över pasta, potatis, ris mm. Än så länge känns det bra!! Men idag får vi äta choklaaaaaaaaaaaad!!

Igår kom Helena hit på en spontanmiddag, alltid lika roligt, hon tar sig verkligen tid att träffas när hon är i Stockholm och jag är så glad över att ha henne som vän. Det blev lite planering inför det som komma skall i Augusti när hon blir Fru Lundmark. Jag har fått den stora äran att sjunga på deras bröllop så vi lyssnade på lite musik.
Sen rinde telefonen och det visade sig att Monica var i stan så på Söndag ska vi ses hemma hos Helena. Det var evigheter sedan jag såg Monica så det ska bli buskul!!

Igår hade John inte så mycket jobb då det kök de skulle sätta upp blivit försenat så igår var han hemma och jobbade på vår övervåning! Han är så duktig min John och nu går det verkligen framåt. Bar upp ca 20 skivor gips så det blev gårdagens träning ;)

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, vädret är urtrist så Melvin frågade om inte vi kunde baka o så får det nog bli!

Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar