söndag 11 april 2010

Kräkis

Inatt när vi skulle lägga oss hördes ett konstigt ljud från Melvins rum och jag förstod direkt vad som hänt, jag rusade in till stackars Melvin som spytt i sängen. Jag fick ur alla sängkläder på nolltid så det inte hann gå ner i madrass mm sen gick han själv in på toaletten där det kom lite till...Stackars lilla Älsklingen!!

Efter det verkade allt bra igen, han ville duscha lite medans vi bäddade om samt startade tvättmaskinen sen gick han snällt in och la sig och somnade på ett kick. Än så länge har inget mer hänt!! Vi håller tummarna för att det bara var en engångsgrej, för är det något jag har svårt för så är det magsjuka.

Jag har blivit som mamma, jag spritar allt och äter vitpepparkorn!!!! ;)

Det trista med det här är att jag inte kommer kunna träffa Helena & Monica idag som jag sett fram emot men jag vill inte chansa och sprida magsjuka om det nu är det...*snyft* Känns som att det alltid är något med barnen så fort jag ska få träffa Monica, Buuu

Nä nu är ännu en tvättmaskin klar så tillbaka till arbetet..

Ha en trevlig Söndag!

1 kommentar:

  1. åh no. Hoppas ni klarar er från något värre än så?? Vitpepparkorn och handsprit är rätt medel! Krya på sig! ses förhoppningsvis på tisdag! kramiz

    SvaraRadera