tisdag 13 april 2010

Sälja barn på Blocket?

Som ni kanske förstår så har det varit några tuffa dagar här hemma med en trotsig 4 åring. Han gör allt tvärtemot vad man säger, han ska inte äta, han ska inte klä på sig, inte bada...listan skulle kunna göras lång. Igår rann bägaren över för oss alla här hemma vilket resulterade i världens fight *Buuuuu*

Men imorse var allt tillbaka till det normala igen vilket var väldigt skönt så vi gick till dagis som om inget hänt ;)

Efter det åkte jag och Malte för att träffa Malin på Outlet samt försöka hitta presenter till alla syskon som fyller år denna veckan. Fyndade mycket bra så det var en lyckad tripp och att träffa Malin är alltid lika trevligt :)

Nu när jag kom hem från träningen sov båda barnen så jag ger högsta betyg till John. Han gick iväg för att spela bandy med grabbarna så nu har jag tagit en lång dusch utan stress och inväntar nu Desperate Housewifes. Fjärrkontrollen är min och jag kan bara sätta mig i soffan utan att behöva serva barn med diverse = Lyx!!

Ska se om jag kan få upp lite nya bilder sen överger jag datan för idag!

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar