torsdag 8 april 2010

Hockey, Hockey, Hockey...

Då hamnar jag här för jag är verkligen inte intresserad alls :) John håller på Djurgården så han är glad nu när det lutar åt att de går till final!

Idag blev det en promenad med Pysse på 1½ timma. Så härligt att komma ut och Powerwalka så svetten rinner och det är ju så mycket roligare när man har någon att tjata med. Lyckas man promenera 3 dagar i veckan + träna så kanske man inte behöver stå i vassen i sommar ;)

Efter promenaden tog jag tag i trädgården, jag krattade gräsmattan och ställde fram våra utemöbler samtidigt som jag jagade Malte. Han är riktigt snabb nu och det gäller att se upp så han inte stupar ner från altanen...Fick för mig att jag skulle styra upp i garaget men efter att ha öppnat garageporten så insåg jag att det var ett omöjligt uppdrag som kräver en hel helg utan att behöva jaga Malte så jag stängde porten igen och satte mig i solen!!

Ja Ja vad är väl en bal på slottet, får väl gå in och sätta mig i soffan för jag har ingen lust att sitta framför datan mer.

Go Kväll mina Vänner

1 kommentar:

  1. haha, jag har liknade situation här hemma! sport, sport sport och just nu hockey!! suck!

    SvaraRadera