torsdag 29 april 2010

John 33 år

Idag är ingen vanlig dag för idag är Johns födelsedag! Hurra Hurra Hurra :) Detta ska firas i eftermiddag så nu håller jag på och förbereder genom att baka vaniljbullar och lite senare ska det bakas paj, MUMS!! Får nog byta ätardag denna veckan ;)

Annars har det inte hänt så mycket, igår tog vi in en offert på asfalt till våra uppfarter och det är ju inte gratis men nu har vi lite frågor kring offerten innan vi kan bestämma oss så vi får se!!

Inatt blev Malte superförkyld så vi får se hur han mår nu efter att ha sovit middag.

Nu ska jag göra mig en smoothie...

Ha det gött

2 kommentarer:

  1. nämen GRATTIS... läste din blogg nu . har ej varit in ne typ! heheehhe!!

    gratta så från oss! får fira in han med när ni kommer nästa hrelg!

    ja bjuder på sprit o öl så de behöver ni ej ta med!!! kan tänka mig att john vill ha lite med killarna, du med hoppas jag:)

    pöösss tjejen!
    jo gillade ni proteinet?

    SvaraRadera
  2. Hälsa Grattis i efterskott!! Vi har varit i kontakt med stenläggare om det är intressant. Jag har visitkort ifall ni behöver! Samma gäller markiser - bra kontakter!! ;)
    BTW: Krya på er! kramiz

    SvaraRadera