måndag 31 maj 2010

Lördag = Fest

Hej mina Vänner!

I Lördags var det mycket som skulle göras innan det var dags för fest! Tunnan skulle hämtas, rengöras och hyras ut igen. Vi skulle handla och packa ihop oss för att sedan åka mot mormor med barnen. Men vi hann allt till 14:37 då festen började.

Johan och Therese hade fixat så fint och ställt upp ett partytält och tur var väl det för vädret var inte på vår sida men i tältet hade vi det mysigt. Åt jättego mat, drack gott vin och bara njöt av att få vara tillsammans med andra vuxna och inte oroa sig och jaga barn hela tiden.

Det blev en toppenkväll med massa skratt och dans och framåt två tiden rundade vi av, hoppade genom tuija häcken och var hemma!! Lyx :)

Stort Tack John och Therese!! En toppenfest som vi sent kommer glömma.

På söndagen låg vi och drog oss till 10:30 för att sedan sätta oss på altanen med varsitt glas cola och bara njuta av lugnet. Ringde mamma och sa att vi levde och att de var välkomna på Lunch när det passade. Strax efter 12 kom de med våra pojkar som hade haft det jättebra hos mormor och Co. Eftersom det var mors dag så åt vi lunch sen blev det en liten sommartårta till mormor och mig. Av barnen fick jag ett par Reebook skor så nu jäklar ska rumpan bli fast *ler*

Idag Måndag åkte Fia, Pysse och jag med alla barnen till en liten strand vi hört talats om men vi var inte så imponerade.. Vi åt vår matsäck och efter 1½ timma åkte vi hem igen. Tur var väl det för precis när vi kom hem så öppnade sig himlen.

Nu har jag precis haft en spontanbesök av Helenas Mamma & Pappa som kom med två tomatplantor till oss från Helena som tack för hjälpen med Sara. De är för söta, jag sa åt dem att inte köpa ngt men blev naturligtvis jätteglad.

Tack så mycket!!

Nu är det dax för sen lunch....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar