måndag 10 maj 2010

Grått & Kallt

är vad denna Måndag bjuder på för väder...

Vi trotsade vädret och begav oss mot Öppna Förskolan för äntligen så börjar förkylningarna ge med sig så vi kan umgås med folk igen. Det kryllade av barn idag så det blev fullt ös på en gång!

Efter ÖF tog vi vår fullproppade bil och styrde mot Tippen. Tyvärr var det fler än jag som tänkt samma tanke så det var kööö, men när jag äntligen åkt dit var det bara att vänta för hem tänkte jag inte åka med allt skräp.

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera men finns det inget skoj att skriva om så är det ju ingen ide att skriva för hur kul är det att läsa??

Det som hänt sen sist är väl att all rördragning till badrummet på övervåningen nu är draget + att vi igår bar upp allt innertak som ska sitta däruppe, det var många och tunga paket men om man ser allt som träning så blir man ganska nöjd efteråt :)

Nu ska jag mysa lite med Melvin medans Malte sover så vi hörs.

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar