onsdag 26 maj 2010

Klippa Gräs

Jösses vad gräset växer kan jag lova, känns inte som om jag gör något annat! Tur att lilleman sover 2 timmar mitt på dagen så man hinner. För om Malte skulle vara med skulle man få jaga honom mer än man skulle hinna klippa för han är så snabb nu.

Igår jobbade John hemma så nu har tre rum på övervåningen fått innertak :) Tyvärr så insåg vi igår att vi kommer behöva köpa fler paket och vi som tog flera paket extra men så kan det bli. Men snyggt blir det, ska lägga upp en bild på taket så snart jag fört över bilderna.

Igår tog jag mig äntligen iväg till gymmet, så skönt! Blev Cykel + Core, tror nog det var en månad sedan jag var där sist men så blir det när John måste jobba sent.

På Fredag ska jag äntligen få klippa mig, som jag längtar och den här gången klipper jag mig nog riktigt kort och gör det riktigt sommarljust. Vill inte ha massa hår som hänger o slänger på sommaren...men vi får se vilket humör jag är på när jag sitter där på Fredag. Sen på Lördag är det fest och då hoppas vi att de små liven är friska för då ska de få sova hos mormor. John och jag ber aldrig om hjälp med barnen men nu ska vi äntligen få ta det lugnt båda två. Men jag vågar inte hoppas för mycket för än är det bara onsdag! Håll en tumme.

Nu vaknar skrutt så jag måste gå...

Kram mina Vänner

1 kommentar:

  1. Skönt att få klippa sig - alltid härligt att besöka frisören för man blir ompysslad! Hoppas kidzen är friska så ni får egen tid på lördag! Trevlig helg! Kramiz

    SvaraRadera