torsdag 13 maj 2010

En dag med Familjen

...började dock dagen på egen hand med Fia och Pysse för en barnvagnsfri PowerWalk så vid 8:00 bar det iväg! Idag tog jag med mig mina 1kg hantlar för att se om det kändes något och tro mig det gjorde det! Det blev en runda på 9 km ooch som avslutning blev det lite sit-ups, plankan och armhävningar. Det känns så himla bra när motivationen är på topp.

Efter det var det dax att ta tag i tomten igen, vi grävde ner kantstenar som ska gå mot asfalten och bar bort 2 kubik ved till baksidan så nu är garageuppfarten ren och fin. Bara en pall kvar med mursten som ska väck, men den får vi ta en annan dag för de stenarna väger 25 kg/st och jag tror det är 48st på en pall! Måste ladda helt enkelt...

Nu har det börjat regna så om 5 minuter ska vi gå in till grannen på lite fika, men det är vi väl värda efter allt slit?

1 kommentar:

  1. tjoa till nästa gng så följer ja med gumman!
    pööss catta

    SvaraRadera