onsdag 2 december 2009

Underbara Dag

Idag strålar solen ute och det är minusgrader!!! Sååå vackert med frosten på gräs och träd.

Efter att han lämnat Melvin på dagis gick vi ner till station för att införskaffa busskort eftersom jag börjar jobba imorgon IIIiiii, känns jättekul, spännande och nervöst.

Känner att jag har lite prestationsångest eftersom jag är så rädd att jag ska ha glömt ALLT!!
Men jag har världens bästa kollegor så de får stå ut med mina frågor tills jag blir varm i kläderna...

Malte börjar ju bli en stor kille nu så påväg hem blev han så arg av att sitta i vagnen så vi smet in på Öppna Förskolan och sa Hej, där fick vi lunch och samtidigt fick vi mammor prata av oss lite.
En liten sångstund hann vi också med och då rockade Malte loss ordentligt!

Vid 11:30 var skrutten så trött att vi fick tacka för oss, sen gjorde jag allt för att han skulle hålla sig vaken hem och jag lyckades! 2 minuter efter att jag lagt honom snarkade han gott i sin säng.

Nu väntar lite pappersarbete, John ska få "lön" och jag måste samla ihop det som ska med till kontoret imorgon....Gäller att passa på när liten sover!!

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar