torsdag 3 december 2009

Sakta Växer Övervåningen Fram...




Såhär såg det ut för någon vecka sedan, inte klart på långa vägar men nu börjar det i alla fall att hända lite grejjer...men klart till Jul....tveksamt!!

Melvin får flytta in till oss så får hans rum agera gästrum, men det fungerar ju det med!!
Idag har jag haft Jobbpremiär efter 10 månader som Mamma och det gick jättebra :)
Trodde jag skulle behöva fråga mycket mer men det kändes helt ok, så det har varit en bra dag!
Malte mötte mig i dörren när jag kom hem och började gråta... han kom ju på då att jag varit borta hela dagen Ha Ha Ha, de är för söta de små liven.
Känner mig ganska trött för man är inte van att jobba på det sättet som jag gjort idag så nu blir det soffan en stund innan det är dax att sova, imorgon ringer klockan 06:00 igen men sen är det helg, med massa Glöggmyyyys!!!
Trevlig Kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar