söndag 27 december 2009

AnnanDag Jul


Idag har det varit en härlig och kall vinterdag som faktiskt bjöd på lite solsken!!

Jag började dagen med att "hacka" fram bilen efter att den stått i 4 dagar så det tog sin lilla stund, den var totalt täckt med is...
Efter att ha fått fram bilen tog jag en tur till återvinningen, hade en hel bil full med kartonger från Jul som vi skulle kasta.

Vi gjorde en liten utflykt till Outlet idag men eftersom Melvin varit hängig de sista dagarna så blev det bara ett stopp på ToysRUs för att byta en bil, sprang även in till InterSport för att byta ett par skor men de hade inte det märket så det blir till att åka till Bålsta! Fick ett par superfina Northface Chilkats kängor i Julklapp (se bild) av min söta sambo men behöver en annan storlek! Jag vill så gärna ha dem nu när det är kallt, hoppas John och barnen kan åka imorgon för jag jobbar...

Fick precis höra att min morfar vandrat vidare till himlen idag, hade tyvärr ingen vidare kontakt med honom men tycker synd om mamma som förlorat sin pappa... Jag vet i alla fall att morfar har det bättre där han är nu och han slipper lida!! RIP Morfar

Ikväll blir det Tacokväll för att bryta allt och imorgon väntar jobbet återigen. 2½ dag innan det är lite ledigt igen!!
Go Fortsättning & Ett Gott Slut!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar