tisdag 22 december 2009

Dan Före Dan Före DoppareDan

Det är nära nu....

Melvin börjar bli spänd och undrar när tomten ska komma. Vi behöver inhandla gran och göra rischoklad men frågan är när vi ska hinna?

Jag jobbar och när jag kommer hem ikväll måste John åka och jobba, men det löser sig nog :)

Alla hemma på gatan har rest bort och vi är ensamma kvar för att fira en vit Jul hemma! Morfar och Annika kommer upp till oss imorgon och stannar några dagar. Sen på Julafton kommer Camilla med familj och Farmor med familj så det blir fullt hus!!

Idag ska jag springa ut på lunchen och se om jag kan hitta det sista inför Julafton och hittar jag inget då så har jag en sista utväg!

Får se när vi hinner fira med Mormor, men det blir nog i mellandagarna...

Det är tufft och få ihop det när man har stor och utspridd släkt ;)

Kram på Er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar